773-788
Φοῖβε ἄναξ, αá½Ï„ὸς μὲν á¼Ï€ÏÏγωσας πόλιν ἄκÏην,
Ἀλκαθόωι Î Îλοπος παιδὶ χαÏιζόμενος∙
αá½Ï„ὸς δὲ στÏατὸν ὑβÏιστὴν Μήδων ἀπÎÏυκε
τῆσδε πόλευς, ἵνα σοι λαοὶ á¼Î½ εá½Ï†ÏοσÏνηι
ἦÏος á¼Ï€ÎµÏχομÎνου κλειτὰς Ï€Îμπωσ’ ἑκατόμβας
τεÏπόμενοι κιθάÏηι καὶ á¼Ïατῆι θαλίηι
παιάνων τε χοÏοῖς ἰαχῆισί τε σὸν πεÏὶ βωμόν.
ἦ Î³á½°Ï á¼”Î³Ï‰Î³Îµ δÎδοικ’ ἀφÏαδίην á¼ÏƒÎ¿Ïῶν
καὶ στάσιν Ἑλλήνων λαοφθόÏον∙ ἀλλὰ σὺ Φοῖβε
ἵλαος ἡμετÎÏην τήνδε φÏλασσε πόλιν.
ἦλθον μὲν Î³á½°Ï á¼”Î³Ï‰Î³Îµ καὶ εἰς Σικελήν ποτε γαῖαν,
ἦλθον δ’ Εá½Î²Î¿Î¯Î·Ï‚ ἀμπελόεν πεδίον,
ΣπάÏτην Ï„’ Εá½Ïώτα δονακοτÏόφου ἀγλαὸν ἄστυ,
καί μ’ á¼Ï†Î¯Î»ÎµÏ…ν Ï€ÏοφÏόνως πάντες á¼Ï€ÎµÏχόμενον∙
ἀλλ’ οὔτίς μοι Ï„ÎÏψις á¼Ï€á½¶ φÏÎνας ἦλθεν á¼ÎºÎµÎ¯Î½Ï‰Î½âˆ™
οὕτως οá½Î´á½²Î½ ἄϒ ἦν φίλτεÏον ἄλλο πάτÏης.
789-794
μήποτΠμοι μελÎδημα νεώτεÏον ἄλλο φανείη
ἀντ’ á¼€Ïετῆς σοφίης Ï„’, ἀλλὰ τόδ’ αἰὲν ἔχων
τεÏποίμην φόÏμιγγι καὶ á½€Ïχηθμῶι καὶ ἀοιδῆι,
καὶ μετὰ τῶν ἀγαθῶν á¼ÏƒÎ¸Î»á½¸Î½ ἔχοιμι νόον,
μήτΠτινα ξείνων δηλεÏμενος á¼”Ïγμασι λυγÏοῖς
μήτΠτιν’ á¼Î½Î´Î®Î¼Ï‰Î½, ἀλλὰ δίκαιος á¼ÏŽÎ½.
795-796
τὴν σαυτοῦ φÏÎνα Ï„ÎÏπε∙ δυσηλεγÎων δὲ πολιτῶν
ἄλλός τοί σε κακῶς, ἄλλος ἄμεινον á¼Ïεῖ.
797-798
τοὺς ἀγαθοὺς ἄλλος μάλα μÎμφεται, ἄλλος á¼Ï€Î±Î¹Î½Îµá¿–,
τῶν δὲ κακῶν μνήμη γίνεται οá½Î´ÎµÎ¼Î¯Î±.
799-800
ἀνθÏώπων δ’ ἄψεκτος á¼Ï€á½¶ χθονὶ γίνεται οá½Î´ÎµÎ¯Ï‚∙
ἀλλ’ ὣς λώιον, εἰ μὴ πλεόνεσσι μÎλοι.