Ζεῦ πάτεÏ, εἴθε γÎνοιτο θεοῖς φίλα τοῖς μὲν ἀλιτÏοῖς
ὕβÏιν á¼Î´Îµá¿–ν, καί σφιν τοῦτο γÎνοιτο φίλον
θυμῶι, σχÎτλια á¼”Ïγα∙ μετὰ φÏεσὶ δ’ ὅστις †á¼€Î¸Î®Î½Î·Ï‚
á¼Ïγάζοιτο, θεῶν μηδὲν ὀπιζόμενος,
αá½Ï„ὸν ἔπειτα πάλιν τεῖσαι κακά, μηδ’ ἔτ’ ὀπίσσω
πατÏὸς ἀτασθαλίαι παισὶ γÎνοιντο κακόν∙
παῖδας δ’ οἵ Ï„’ ἀδίκου πατÏὸς Ï„á½° δίκαια νοεῦντες
ποιῶσιν ΚÏονίδη, σὸν χόλον á¼Î¶ÏŒÎ¼ÎµÎ½Î¿Î¹,
á¼Î¾ á¼€Ïχῆς Ï„á½° δίκαια μετ’ ἀστοῖσιν φιλÎοντες,
μήτιν’ ὑπεÏβασίην ἀντιτίνειν πατÎÏων.
ταῦτ’ εἴη μακάÏεσσι θεοῖς φίλα∙ νῦν δ’ ὠμὲν á¼”Ïδων
á¼ÎºÏ†ÎµÏγει, τὸ κακὸν δ’ ἄλλος ἔπειτα φÎÏει.
καὶ τοῦτ’ ἀθανάτων βασιλεῦ, πῶς á¼ÏƒÏ„ι δίκαιον,
á¼”Ïγων ὅστις á¼€Î½á½´Ï á¼ÎºÏ„ὸς á¼á½¼Î½ ἀδίκων,
μήτιν’ ὑπεÏβασίην κατÎχων μήθ’ á½…Ïκον ἀλιτÏόν,
ἀλλὰ δίκαιος á¼ÏŽÎ½, μὴ Ï„á½° δίκαια πάθηι;
τίς δή κεν βÏοτὸς ἄλλος á½Ïῶν Ï€Ïὸς τοῦτον ἔπειτα
ἅζοιτ’ ἀθανάτους, καὶ τίνα θυμὸν ἔχων,
á½Ï€Ï€ÏŒÏ„’ á¼€Î½á½´Ï á¼„Î´Î¹ÎºÎ¿Ï‚ καὶ ἀτάσθαλος, οὔτΠτευ ἀνδÏὸς
οὔτΠτευ ἀθανάτων μῆνιν ἀλευόμενος,
ὑβÏίζηι πλοÏτωι κεκοÏημÎνος, οἱ δὲ δίκαιοι
Ï„ÏÏχονται χαλεπῆι τειÏόμενοι πενίηι;