845-846
εὖ μὲν κείμενον ἄνδÏα κακῶς θÎμεν εá½Î¼Î±ÏÎÏ‚ á¼ÏƒÏ„ιν,
εὖ δὲ θÎμεν τὸ κακῶς κείμενον á¼€ÏγαλÎον.
847-850
λὰξ á¼Ï€Î¯Î²Î± δήμωι κενεόφÏονι, Ï„Ïπτε δὲ κÎντÏωι
ὀξÎι καὶ ζεÏγλην δÏσλοφον ἀμφιτίθει∙
Î¿á½ Î³á½°Ï á¼”Î¸’ εὑÏήσεις δῆμον φιλοδÎσποτον ὧδε
ἀνθÏώπων á½Ï€ÏŒÏƒÎ¿Ï…Ï‚ á¼ Îλιος καθοÏᾶι.
851-852
Ζεὺς ἄνδϒ á¼Î¾Î¿Î»Îσειεν ὈλÏμπιος, ὃς τὸν ἑταῖÏον
μαλθακὰ κωτίλλων á¼Î¾Î±Ï€Î±Ï„ᾶν á¼Î¸Îλει.
853-854
ἤιδεα μὲν καὶ Ï€Ïόσθεν, á¼€Ï„á½°Ï Ï€Î¿Î»á½º λώιον ἤδη,
οὕνεκα τοῖς δειλοῖς οá½Î´ÎµÎ¼Î¯’ á¼ÏƒÏ„ὶ χάÏις.
855-856
πολλάκις ἡ πόλις ἥδε δι’ ἡγεμόνων κακότητα
á½¥ÏƒÏ€ÎµÏ ÎºÎµÎºÎ»Î¹Î¼Îνη ναῦς παÏá½° γῆν ἔδÏαμεν.
857-860
τῶν δὲ φίλων εἰ μÎν τις á½Ïᾶι μΠτι δειλὸν ἔχοντα,
αá½Ï‡Îν’ ἀποστÏÎψας οá½Î´’ á¼ÏƒÎ¿Ïᾶν á¼Î¸Îλει∙
ἢν δΠτί μοί ποθεν á¼ÏƒÎ¸Î»ÏŒÎ½, ἃ παυÏάκι γίνεται ἀνδÏί,
πολλοὺς ἀσπασμοὺς καὶ φιλότητας ἔχω.
861-864
οἵ με φίλοι Ï€Ïοδιδοῦσι καὶ οá½Îº á¼Î¸Îλουσί τι δοῦναι
ἀνδÏῶν φαινομÎνων∙ ἀλλ’ á¼Î³á½¼ αá½Ï„ομάτη
ἑσπεÏίη Ï„’ ἔξειμι καὶ á½€ÏθÏίη αὖτις ἔσειμι
ἦμος ἀλεκτÏυόνων φθόγγος á¼Î³ÎµÎ¹ÏομÎνων.
865-868
πολλοῖς ἀχÏήστοισι θεὸς διδοῖ ἀνδÏάσιν ὄλβον
á¼ÏƒÎ¸Î»ÏŒÎ½, ὃς οὔτ’ αá½Ï„ῶι βÎλτεοÏÏ‚ οá½Î´á½²Î½ á¼á½¼Î½
οὔτε φίλοις∙ á¼€Ïετῆς δὲ μÎγα κλÎος οὔποτ’ ὀλεῖται∙
αἰχμητὴς Î³á½°Ï á¼€Î½á½´Ï Î³á¿†Î½ τε καὶ ἄστυ σαοῖ.
869-872
ἔν μοι ἔπειτα Ï€Îσοι μÎγας οá½Ïανὸς εá½Ïὺς ὕπεÏθεν
χάλκεος, ἀνθÏώπων δεῖμα παλαιγενÎων,
εἰ μὴ á¼Î³á½¼ τοῖσιν μὲν á¼Ï€Î±ÏκÎσω οἵ με φιλεῦσιν,
τοῖς δ’ á¼Ï‡Î¸Ïοῖς ἀνίη καὶ μÎγα πῆμ’ ἔσομαι.
873-876
οἶνε, Ï„á½° μÎν σ’ αἰνῶ, Ï„á½° δὲ μÎμφομαι∙ οá½Î´Î σε πάμπαν
οὔτΠποτ’ á¼Ï‡Î¸Î±Î¯Ïειν οὔτε φιλεῖν δÏναμαι.
á¼ÏƒÎ¸Î»á½¸Î½ καὶ κακόν á¼ÏƒÏƒÎ¹. τίς ἂν σΠγε μωμήσαιτο,
τίς δ’ ἂν á¼Ï€Î±Î¹Î½Î®ÏƒÎ±Î¹ μÎÏ„Ïον ἔχων σοφίης;
877-878
ἥβα μοι φίλε θυμÎ∙ τάχ’ αὖ τινες ἄλλοι ἔσονται
ἄνδÏες, á¼Î³á½¼ δὲ θανὼν γαῖα μÎλαιν’ ἔσομαι.